Welkom!

17 oktober 2011

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. Hanneke v Loon:
    19 oktober 2011
    Ben erg benieuwd naar je reisverslag! Have fun en denk af en toe aan ons als het daar heel mooi weer is en het hier koud is, regent en sneeuwt....
  2. Sandy:
    19 oktober 2011
    Hey,
    wat leuk om je op deze manier te kunnen volgen. Ik ben erg benieuwd naar je verhalen....heel veel plezier en geniet ervan! Maar dat zal vast en zeker goed gaan komen!!
  3. Jeannette:
    20 oktober 2011
    Hoi Von,
    Geniet er maar van, je kan je hele leven nog werken.
    Wij denken aan jou en denk je aan ons???
    Zal het thuisfront goed in de gaten houden.
  4. Bas:
    21 oktober 2011
    Hoi Ivonne
    Heel veel plezier op je reisavontuur naar Zuid America. Beleef t intens en geniet er enorm van. Vanuit Sikkim wens ik je een goede reis!
    Bas
  5. Jeanette:
    21 oktober 2011
    Ha Ivon,

Wat leuk! Zo kan ik je goed in de gaten houden! Geniet van al het moois wat gaat komen! Er is meer als de Rabo ;) Ben benieuwd naar je verhalen. Liefs Jeanet
  6. corien dijkhuizen:
    22 oktober 2011
    Ha Ivonne,
    Ik heb je nog gesproken afgelopen nacht in de Pijpela, misschien
    zie ik je nog?
    Zo niet dan in ieder geval een schitterende reis toegewenst.
    Ik zal je reisverslagen volgen.
    Liefs,
    Corien.
  7. Jorinde:
    30 oktober 2011
    Go girl!
  8. fran:
    31 oktober 2011
    Leuk, je staat bij mijn favorieten dus ik ga af en toe bijlezen.
    Veel plezier!!!!
  9. Wiets en Sandra:
    6 november 2011
    Spannend!!!!!!
  10. Mini:
    8 november 2011
    Lieverd, ik vind het nu al helemaal gaaf!! Fijn dat je goed aangekomen bent en dat -zelfs het naar school gaan, hoe gaar ook ;)- bevalt. Ga er lekker van genieten, dan doe ik dat met jouw verhalen...kan er mooie dromen van maken, dat heb ik allang bedacht!;)

Dikke kus en knuffels